Tuloksellista markkinointia
Luovuus on tärkeä osa yrityksen viestinnässä
Useimmiten ostopolku alkaa asiakkaan tekemästä tiedonhausta, joka nykyään tarkoittaa esimerkiksi Google hakuja,
sekä sosiaalisen median kanavista etsittyjä kokemuksia. Vaikka hakukoneoptimointi ja some näkyvyys olisikin jo hyvällä mallilla,
orgaaninen tulos ei välttämättä pääse parhaisiin tuloksiin. Näkyvyyttä ja myyntiä voi edistää tehokkaasti mainostetulla some-sisällöllä sekä hakukonemainonnalla, joilla päästään kilpailemaan parhaista sijoituksista. Digimarkkinoinnin etuna on myös se, että tuloksia on perinteisistä mainoksista poiketen mahdollista analysoida erittäin tarkasti.
- Digimarkkinointi (Google Ads ja Facebook -markkinointi)
- Kampanjasuunnittelu
- Lehtimainokset
- Google-optimointi